1) Opći uvjeti

Trgovačko društvo Roto dinamic d.o.o. Ulica grada Wirgesa 14, 10 430 Samobor, OIB: 24723122482 (dalje u tekstu „Roto dinamic“ ili „Prodavatelj“) pruža zainteresiranim stranama mogućnost kupnje proizvoda iz svojeg asortimana korištenjem online usluge internetske odnosno web trgovine koja se može realizirati putem Internet stranice webshop.rotodinamic.hr (dalje u tekstu „Web stranica“, a online usluga internetske trgovine „Web trgovina“). Predmetna usluga podrazumijeva uvijek ažurnu ponudu od strane Prodavatelja izabranih artikala, mogućnost elektronskog plaćanja izabranih proizvoda te organizaciju dostave kupljenih artikala osobi koja je putem Web trgovine izdala nalog odnosno narudžbenicu Prodavatelju (dalje u tekstu „Korisnik“ ili „Kupac“).

Ovi Opći uvjeti uređuju ukupan postupak prodaje proizvoda Korisniku od strane Prodavatelja, a zadavanjem naloga Prodavatelju odnosno potvrdom narudžbe, Korisnik / Kupac potvrđuje kako je u potpunosti upoznat i suglasan s ovim Općim uvjetima, kao i s uvjetima kupnje konkretnog proizvoda.

Opći uvjeti koji se primjenjuju na konkretnu transakciju između Prodavatelja i Korisnika su oni koji su u trenutku potvrđivanja transakcije javno objavljeni na Web stranici putem koje se transakcija obavlja. Korisnici se upućuju da prije svake kupnje provjere važeće Opće uvjete.

Pravo Korištenja Web trgovine osobno je pravo Korisnika i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe.

Smatra se da je Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen trenutkom potvrde narudžbe proizvoda o čemu Prodavatelj izdaje potvrdu Korisniku elektronskim putem. U slučaju da Korisnik želi opozvati narudžbu, isto može učiniti najkasnije u roku od jednog sata od primitka potvrde Prodavatelja i to na način da uputi zahtjev putem e-mail adrese narudzbe@rotodinamic.hr ili telefonski pozivom na broj (01) 3903 440.

Korisnik ili Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna fizička i pravna osoba. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Korisnik ili Kupac je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje. Korisnik je dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Postupanje suprotno tome, ovlašćuje Prodavatelja da uskrati takvom korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela nuđenih usluga.

U slučaju da povremeno nastupi prekid usluga Prodavatelja, koji može biti uzrokovan tehničkim razlozima, a moguće i za vrijeme prijenosa informacija na Internetu, Korisnik neće smatrati Prodavatelja odgovornim za bilo kakav gubitak podataka.

Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj Općih uvjeta poslovanja, asortimana proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaja Web stranice.

Web trgovina se koristi isključivo na odgovornost Korisnika. Prodavatelj se oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete Web stranici uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Web trgovine. Uvjeti ovog poglavlja odnose se na cjelokupni sadržaj Web stranice.

Svi sadržaji postavljeni na Internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine. Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisima i fotografijama proizvoda koje su informativnog karaktera i postavljene prema informacijama proizvođača. Za nenamjerne greške ne odgovaramo. Raspoloživost berbe: Godište berbe vina koje Prodavatelj ima u prodaji nije nužno i godište koje je vidljivo na fotografiji vina. Ukoliko Kupac želi određenu godinu berbe izabranog proizvoda, potrebno je prilikom slanja narudžbe u poruku prodavatelju upisati željenu godinu berbe kako bi je pripremili za isporuku ukoliko je još uvijek dostupna. Na svaki poslan upit vezano za raspoloživost berbe, Kupac će dobiti odgovor prije isporuke.

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/14, 110/15).

Informacije o trgovačkom društvu:
ROTO DINAMIC d.o.o.
Sjedište: Ulica grada Wirgesa 14, 10 430 Samobor
Email: narudzbe@rotodinamic.hr
IBAN: HR5325030071100094104

Društvo upisano u Sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu dana 16.04.1992. pod matičnim brojem subjekta: 080218683
OIB: 24723122482
Temeljni kapital: 11.200.100,00 kuna, uplaćen u cijelosti

2) Vrste i načini plaćanja

Plaćanje na internetskoj stranici se vrši u hrvatskim kunama. Cijene su maloprodajne, izražene u hrvatskim kunama s pripadajućim PDV-om. Navedene cijene vrijede za kupovinu u Web trgovini, neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za Web trgovinu.

Akcijska prodaja, rasprodaja i ostali posebni oblici prodaje:
Prodavatelj će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju. Proizvodi na akcijskoj prodaji vidljivo su označeni riječju “Akcija“, imaju jasno istaknutu redovnu i akcijsku cijenu te trajanje akcijske prodaje.
Prodavatelj će povremeno organizirati rasprodaje određenih proizvoda pod nazivom "Žuti popusti" ili “Black Friday”. Razlog navedenih rasprodaja je prestanak prodaje određenih proizvoda iz asortimana prodavatelja. Kod ovih rasprodaja količine proizvoda na rasprodaji su ograničene, rasprodaja traje do isteka zaliha pojedinog proizvoda, a jasno su istaknute redovna i rasprodajna cijena.
Također, prodavatelj će povremeno organizirati posebne oblike prodaje drugih naziva. Uvjeti ovih posebnih oblika prodaje bit će detaljno opisani.

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:


Plaćanje karticama
Ako ste odabrali plaćanje karticom, na sigurnoj stranici mStart iCheckout odaberete vrstu kartice kojom plaćate te upišete podatke o vlasniku kartice i ostale potrebne podatke.

Plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem omogućuje vam da narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu odnosno tek kada proizvod vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja robe u našoj trgovini. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo u gotovini u kunama, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

Ukupnu narudžbu je moguće platiti isključivo jednokratno.

3) Dostava i preuzimanje robe

Prodavatelj naručene proizvode dostavlja samostalno putem svoje dostavne službe ili za isto koristi usluge prijevoznika DPD Croatia d.o.o. (https://www.dpd.com/hr/hr/).

Za narudžbe izvršene do 12 sati u radnim danima (od ponedjeljka do petka), Prodavatelj će isti dan staviti u proceduru nalog za isporuku. Za narudžbe izvršene nakon tog vremena, nalog će biti stavljen u proceduru za isporuku sljedećeg radnog dana.

Po zadavanju naloga za isporuku prijevozniku DPD Croatia od strane Prodavatelja, dostave će se izvršavati prema općim uvjetima prijevoznika, u roku od 48 sati od zaprimljenog naloga računajući radne dane. Kod dostava na lokacije otoka, manja mjesta, Dubrovnik i ostala područja Republike Hrvatske južno od granice s BiH kod Neuma, vremena dostava mogu biti duža i izvršavaju se prema općim uvjetima prijevoznika i njihovom rasporedu dostava. Kod dostava koje Prodavatelj vrši samostalno putem vlastite dostavne službe, rok dostave ne može biti duži od roka dostave kod kojih se koriste usluge prijevoznika DPD Croatia d.o.o.

Dostava se izvršava do ulaza u stambenu jedinicu (stan, kuću, poslovni prostor i slično) na adresi naznačenoj od strane Korisnika, a istu je moguće organizirati isključivo na području Republike Hrvatske.

Trošak dostave unutar Hrvatske (osim otoka koji nisu povezani mostom):
Prodavatelj dostave proizvoda naručenih u iznosu jednakom ili većem od 300,00 kuna po pojedinačnoj narudžbi, osim za otoke koji s kopnom nisu povezani mostom, dostavlja besplatno odnosno ne obračunavajući trošak dostave.

Dostava pojedinačnih narudžbi čiji je iznos jednak ili manji od 299,99 kuna naplaćuje se po cijeni od 40 kuna. U tom slučaju, stavka troška dostave sastavni je dio ukupne ponude kupcu.

Trošak dostave na hrvatske otoke koji s kopnom nisu povezani mostom:
Prodavatelj za dostave proizvoda na hrvatske otoke koji s kopnom nisu povezani mostom, bez obzira na ukupni iznos narudžbe, obračunava trošak nadoplate za dostave na otoke od 50 kuna po narudžbi. Stavka troška nadoplate za dostave na otoke sastavni je dio ukupne ponude kupcu.

Dodatno, ukoliko je iznos takve pojedinačne narudžbe jednak ili manji od 299,99 kuna, naplatit će se i trošak dostave po cijeni od 40 kuna. U tom slučaju, i stavka troška dostave sastavni je dio ukupne ponude kupcu.

Ovdje provjerite raspored dostava na otoke i u mjesta koja ne dostavljamo svaki dan.

Naručeni proizvodi bit će pakirani na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac se savjetuje prije preuzimanja pregledati pošiljku, a eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti te odbiti primiti oštećenu pošiljku.
Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Prihvat robe potpisuje osoba koja je naznačena kao Korisnik prilikom naručivanja. Ukoliko bilo koja druga osoba preuzme robu na lokaciji, smatrat će se da je dostava uredno izvršena.
U slučaju da Kupac robu ne zaprimi u dogovorenom roku, isti se moli Prodavatelja obavijestiti što je prije moguće e-mailom ili telefonom.

4) Reklamacije, povrati i prigovori

Pozivamo Kupce koji su nezadovoljni našom uslugom ili isporučenim proizvodom da nam se obrate s povjerenjem kako bismo razmotrili prigovor i reklamaciju riješili u najkraćem mogućem roku, a uslugu pokušali unaprijediti na zadovoljstvo svih Kupaca.

Pisani prigovor Kupac može uputiti slanjem elektronske pošte na prigovori@rotodinamic.hr ili poštom na adresu Roto dinamic d.o.o., Jozsefa Antalla bb, 10 020 Zagreb, s naznakom ZA WEBSHOP – PRIGOVOR.

Kako bismo što brže provjerili narudžbu na koju imate prigovor, molimo da pri tome navedete broj narudžbe, osnovne podatke Kupca (ime i prezime, e-mail adresa i kontakt broj telefona) te detaljan opis reklamacije i po potrebi fotografije reklamiranog proizvoda.

Nakon zaprimljenog prigovora, poslati ćemo Vam potvrdu da smo ga zaprimili. Na vaš prigovor odgovorit ćemo najkasnije u roku od 15 dana od njegovog zaprimanja, sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
Prihvatiti ćemo prigovor Kupca u slučaju isporuke mu oštećenih, neispravnih ili pogrešno isporučenih proizvoda (pogrešno isporučenih glede vrste i količine proizvoda u odnosu na narudžbu), proizvoda kojima je istekao rok trajanja te proizvoda koja imaju grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu i izvršiti povrat ili zamjenu takvih proizvoda o svom trošku ako utvrdimo da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav drugi nedostatak isporučenih proizvoda. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda novim proizvodom ili proizvodima u cijelosti snosi Prodavatelj.

Materijalni nedostaci
U slučaju robe s materijalnim nedostatkom Prodavatelj će sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru Kupca ukloniti nedostatak na robi, predati drugi proizvod bez nedostatka, snizit cijenu te nakon isteka naknadnog razumnog roka za ispunjenje, odnosno i bez ostavljanja naknadnog roka za ispunjenje ako je Prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima izjavio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, na zahtjev Kupca vratiti iznos plaćen za te proizvode ili ispuniti drugu obvezu koju je dužan ispuniti sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke.

U slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu na odnose Kupca i Prodavatelja primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari, te Prodavatelj upućuje Kupca da su mjerodavne odredbe u svezi prava i obveza glede materijalnih nedostaka propisane mjerodavnim člancima od čl. 400. do čl. 422. Zakona o obveznim odnosima.

Prigovor materijalnog nedostatka Kupac može uputiti na način kako je to navedeno pod "Reklamacije, povrati i prigovori."

Pravo kupca na jednostrani raskid ugovora
Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom proizvoda od strane Prodavatelja te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da prethodno ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Prodavatelja i Kupca. Sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, svaki Ugovor sklopljen putem daljinske komunikacije (internetska trgovina) Kupac može jednostrano raskinuti ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda iz narudžbe. Rok od 14 dana započinje od dana kada je Kupac, ili treća osoba određena od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, primio u posjed proizvod koji je predmet ugovora. U slučaju da Kupac koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, izravne troškove povrata u cijelosti snosi sam Kupac.

Unutar roka od 14 dana Kupac je obvezan obavijestiti Prodavatelja o jednostranom raskidu Ugovora:

Nakon što Prodavatelj primi Kupčevu izjavu ili obrazac za jednostrani raskid Ugovora, obavijestit će Kupca o primitku iste bez odgađanja.

U slučaju jednostranog raskida Ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju Ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

U roku od 14 dana od kada je Prodavatelj obaviješten o odluci Kupca o jednostranom raskidu Ugovora, Kupac je obvezan izvršiti povrat robe Prodavatelju pri čemu Kupac koji koristi pravo na jednostrani raskid Ugovora samostalno snosi izravne troškove povrata robe. Robu je potrebno vratiti na adresu Roto dinamic d.o.o., Jozsefa Antalla bb, 10 020 Zagreb, s naznakom “POVRAT WEBSHOP – JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA”. Prodavatelj nije odgovoran za eventualne probleme sa dostavnom službom koju je Kupac koristio prilikom povrata, pa Prodavatelj savjetuje da Kupac zatraži broj za praćenje pošiljke. Na taj način Kupac je siguran da je proizvod dostavljen Prodavatelju. Također, Prodavatelj nije odgovoran ako Kupac vrati proizvod na pogrešnu adresu.

Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Kupac je dužan robu vratiti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom. Prodavatelj će o umanjenju vrijednosti kupljene robe uzrokovano oštećenjem/gubitkom ambalaže odnosno oštećenjem robe koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti robe utvrđivati za svaku vraćenu robu pojedinačno i o tome obavijestiti Kupca nakon primitka vraćenog proizvoda.

Prodavatelj će izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu bude proizvod vraćen, odnosno, nakon što mu Kupac dostavi dokaz da je proizvod poslao natrag Prodavatelju ako je Prodavatelj o tome obaviješten prije primitka robe. Nakon što Prodavatelj utvrdi da vraćeni proizvod zadovoljava sve uvjete povrata, povrat uplaćenih novčanih sredstava bit će izvršen istim sredstvima kojima se koristio Kupac prilikom plaćanja osim ako Kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da Kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora u slučajevima koje propisuje Zakon o zaštiti potrošača (roba koja je izrađena po specifikaciji kupca, lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe, zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave, predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima i ostalo). Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača.

5) Privatnost i sigurnost

Zaštita osobnih podataka

Izjava o privatnosti i povjerljivosti osobnih podataka ROTO DINAMIC d.o.o. je odgovoran za sve internetske stranice u vlasništvu i sve sadržane podatke te je usklađen s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka.

Kod registracije Korisnika prilikom korištenja Web trgovine Prodavatelj prikuplja i obrađuje podatke Korisnika uz njegovu privolu u svrhu izričito navedenu u samoj privoli, a sukladno članku 7. Zakona o zaštiti osobnih podataka. U slučaju da Korisnik želi opozvati izdanu privolu, isto može izvršiti odjavom na unsubscribe ili slanjem e-maila na gdpr@rotodinamic.hr. Prodavatelj će po zaprimanju zahtjeva za opoziv privole, trajno uništiti sve podatke o Korisniku, osim onih koje je dužan zadržati radi ispunjenja svojih preuzetih obveza prema korisniku ili zbog obveza propisanih pozitivnim propisima Republike Hrvatske. Ukoliko Korisnik ranije ne povuče izdanu privolu, Prodavatelj osobne podatke pohranjuje i obrađuje samo onoliko dugo koliko je potrebno za izvršenje određene legitimne svrhe, osim ako važećim propisima nije za pojedinu svrhu predviđeno duže vrijeme čuvanja. U slučaju davanja privole za marketing, podatke čuvamo onoliko dugo dok se privola ne povuče.

Ulažući napore u održavanje internetskih stranica prema potrebama naših korisnika s informacijama koje su potrebne koristimo se tehnologijom koja prikuplja, obrađuje i odabire podatke o tome kako se koriste naše internetske stranice. Te informacije prikupljamo pomoću „kolačića“ (engl. cookies) .

Svrha prikupljanja podataka

Web trgovina
Pristup web shopu moguć je sa ili bez registracije.
Prilikom registracije, od Kupca se mogu tražiti određeni osobni podaci kao što su ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja, telefonski broj. Pri registraciji Kupac pristupa svojoj bazi na Web trgovini.
Pri kupovini bez registracije, prikupljaju se samo podaci koji su nužni za isporuku kupljene robe te se navedeni podaci pohranjuju u svrhu ispunjenja ugovora.
Korisnik Web stranice može izabrati da li želi ili ne želi primati promotivne poruke, neovisno o tome je li se registrirao putem Web stranice ili ne. Podaci koje korisnik daje pri registraciji, pohranjuju se na serveru Web trgovine te u poslovnom programu kojem pristup imaju djelatnici nadležnog odjela uz šifre za pristup poslovnom programu.
U svakom trenutku Kupac može deaktivirati svoju registraciju.

Mjesta pohrane osobnih podataka

Svi podaci pohranjuju se na nekoliko medija:

Registrirani korisnik u svakom trenutku ima mogućnost pristupa svojim podacima pohranjenim na internetskim stranicama gdje ih može revidirati, mijenjati i brisati. Sve izmjene izvršene na internetskim stranicama biti će zabilježene i unutar samog poslovnog programa s odmakom.


6) Pisani prigovor potrošača

U slučaju Korisnikovog nezadovoljstva s uslugama Prodavatelja, pisani prigovor se može uputiti putem preporučene poštanske pošiljke na adresu Roto dinamic d.o.o., Ulica Grada Wirgesa 14, 10430 Samobor ili putem e-maila prigovori@rotodinamic.hr. Ukoliko Korisnik želi uložiti prigovor iz područja zaštite osobnih podataka, isto može učiniti putem e-mail adrese dpo@rotodinamic.hr.